Besplatna poštarina za narudžbe veće od 50 €

Opća pravila i uvjeti poslovanja

Dobro došli na web-mjesto www.aikon.hr (u daljnjem tekstu: web-mjesto), kojom upravlja tvrtka Be Aikon d.o.o. (u daljnjem tekstu: tvrtka, pružatelj ili mi). Na našem web-mjestu dostupna je naša internetska trgovina Be Aikon (u daljnjem tekstu: internetska trgovina). Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: opći uvjeti) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Uradni list RS, br. 130/22, u daljnjem tekstu: ZVPot-1), Zakonom o elektroničkom poslovanju na tržištu (Ur. l. RS, br. 96/09, u daljnjem tekstu: ZEPT) i Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Ur. list RS, br. 81/15, u daljnjem tekstu: ZIsRPS). Opći uvjeti između ponuđača i kupca vrijede za svaku kupnju u internetskoj trgovini pri kupnji robe (također: proizvoda).

Ponuđač i kupac (u daljnjem tekstu: kupac) ovim Općim uvjetima uređuju međusobne obaveze kupnje putem internetske trgovine. Svaki kupac dužan je pri naručivanju dostaviti tražene podatke, koji se obrađuju i pohranjuju u skladu sa slovenskim zakonodavstvom (zaštita osobnih podataka uređena je posebnim dokumentom Pravila zaštite privatnosti, kojemu možete pristupiti ovdje). Ovi opći uvjeti odnose se na kupce koji su fizičke osobe te na pravne osobe, pri čemu se uvjeti odustajanja od ugovora i jamstva sukladnosti odnose samo na potrošače (fizičke osobe koje stječu ili upotrebljavaju robu ili usluge u svrhe izvan svoje profesionalne ili plaćene djelatnosti).

Opći uvjeti uređuju poslovanje internetske trgovine, prava kupca te poslovni odnos između ponuđača i kupca. Kupac se izričito slaže s ovim općim uvjetima te je s njima u cijelosti suglasan kada u posebnom prozoru prije naručivanja potvrdi da se s njima upoznao. Izrazi napisani u gramatičkom obliku muškog ili ženskog roda upotrebljavaju se kao neutralni i jednako se odnose na oba spola.

PODACI O PONUĐAČU

Dugi naziv: Be Aikon, proizvodnja in prodaja profesionalne kozmetike, d.o.o.

Kraći naziv: Be Aikon d.o.o.

Adresa: Gora pri Pečah 10, 1252 Vače

Matični broj: 6266550000

Porezni broj: SI 62039342

Porezni obveznik: DA

Transakcijski račun: SI56 6100 0000 8873 325 (DH d.d.)

Upis u sudski registar: Tvrtka je registrirana pri Okružnom sudu u Ljubljani 26. studenog 2012. godine, SRG registarski broj 2012/48393.

Broj telefona: 00386-40-291-976 (cijena poziva obračunava se prema cjeniku odabranog mobilnog operatera)

Adresa e-pošte: [email protected]

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Pružatelj usluge obvezuje se da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

  • Identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, registarski broj),
  • kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
  • bitne osobine robe ili usluga tvrtke (uključujući usluge dostupne nakon kupnje i jamstva),
  • konačnu cijenu robe ili usluge s uključenim porezom ili način izračuna ako se zbog prirode robe ili usluge cijena ne može unaprijed izračunati,
  • dostupnost proizvoda tvrtke (svaki proizvod ponuđen na web-mjestu trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
  • uvjete plaćanja, uvjete isporuke proizvoda ili pružanja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke),
  • podatke o svim dodatnim troškovima prijevoza, dostave ili otpreme ili upozorenje da takvi troškovi mogu nastati ako se ne mogu unaprijed izračunati,
  • vremensku valjanost ponude tvrtke,
  • uvjete, rokove i postupke u slučaju odustajanja od ugovora; osim toga i o tome postoje li i koliki su troškovi povrata robe,
  • pojašnjenje postupka pritužbe, uključujući sve pojedinosti o kontakt-osobi ili korisničkoj službi tvrtke,
  • upoznavanje sa zakonskim jamstvom o sukladnosti robe,
  • mogućnost i uvjete pružanja usluga nakon prodaje i dobrovoljnih jamstava, kada je to potrebno.

KUPOVANJE U INTERNETSKOJ TRGOVINI

Kupnju u internetskoj trgovini možete obaviti kao registrirani korisnik ili kao gost.

Pri registriranju definirate korisničko ime koje je isto kao vaša adresa e-pošte i lozinku koju sami definirate, a potrebno je unijeti i tražene osobne podatke koji se obrađuju u skladu s Pravilima zaštite privatnosti. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno povezuju registriranog korisnika i te ga povezuju s unesenim podacima. Već tijekom samog postupka kupnje kupac se može, ako želi, registrirati i tako postati registrirani korisnik.

Registrirani korisnik također je odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke. U slučaju da registrirani korisnik otkrije zlouporabu ili bilo koje drugo zadiranje u njegov korisnički račun od treće strane, treba odmah obavijestiti ponuđača na: [email protected], kako bismo privremeno ukinuli korisnički račun i time spriječili daljnju zloupotrebu.

CIJENE

Cijene u internetskoj trgovini ažuriraju se i mijenjaju po potrebi. Cijene u internetskoj trgovini jednake su i za registrirane korisnike i za goste internetske trgovine. Sve su cijene izražene u EUR i uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku naručivanja i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost. Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podatak o cijeni nije točan. Ponuđač zadržava pravo odustati od ugovora ako se utvrdi bitna pogreška sukladno članku 46. Zakona o obaveznim odnosima.

Cijene vrijede u slučaju plaćanja niže navedenim načinima plaćanja i pod niže navedenim uvjetima. Popusti i druge akcije uglavnom se ne zbrajaju.

NAČIN PLAĆANJA

Pružatelj usluge omogućuje sljedeće vrste plaćanja:

  • plaćanje platnom karticom, pri čemu se plaćanje obavlja putem pružatelja usluge Stripe,
  • plaćanje bankovnim nalogom (prema predračunu (UPN nalog).

Ako je odabrano plaćanje bankovnim nalogom, kupcu na unesenu adresu e-pošte šaljemo predračun sa svim podacima o plaćanju. Nakon plaćanja predračuna i kad iznos narudžbe primimo na svoj poslovni račun, robu ćemo poslati na navedenu adresu za dostavu. Kupac uplatu mora izvršiti u roku od 3 dana nakon potvrde narudžbe. Ako kupac ne izvrši uplatu u navedenom roku, putem definiranog načina komunikacije zamolit ćemo ga da izvrši uplatu. Ako kupac ni nakon tog poziva ne uplati kupoprodajnu cijenu, smatrat ćemo da želi odustati od ugovora, a ugovor će se smatrati raskinutim.

Plaćanje platnom karticom odvija se putem platnog sustava Stripe koji nije u vlasništvu ponuđača. Podaci o kartici nisu spremljeni kod ponuđača.

Ovisno o odabranom načinu plaćanja, kupac može imati dodatne troškove (npr. plaćanje dodatne naknade, što ovisi o pružatelju usluga platnog prometa) koji nisu uključeni u cijenu. Kupcu se kod plaćanja bankovnim nalogom mogu zaračunati troškovi bankovnog naloga, čija visina ovisi o iznosu koji naplaćuje banka kupca.

TROŠKOVI I DOSTAVA ROBE

Troškovi pakiranja i dostave za kupnju do 50 € iznose 3,60 €, a za kupnju iznad 50 € su besplatni. Ponuđač omogućuje dostavu po cijeloj Sloveniji. Besplatna dostava prikazana je u košarici.

Trudimo se naručenu robu isporučiti u što kraćem roku. Trudimo se narudžbe otpremiti u što kraćem roku, otpremu ne radimo vikendom i praznicima. Pakete šaljemo sljedeći radni dan nakon primitka uplate, a ako imamo povećan broj narudžbi, unutar 3 radna dana.

Za dostavu narudžbi u Sloveniji upotrebljavamo dostavnu službu Pošte Slovenije. Naručeni proizvodi isporučit će vam se na adresu koju ste naveli kao adresu za dostavu, u okvirnom roku od 3 dana nakon slanja narudžbe. Dostave se uglavnom obavljaju u jutarnjim satima. Ako niste u mogućnosti preuzeti paket u trenutku dostave, možete ga preuzeti naknadno u najbližoj Pošti Slovenije ili paketomatu. Neprimanje paketa ne znači odustajanje od ugovora, stoga je kupac koji ne preuzme paket dužan nadoknaditi troškove nastale zbog nepreprimanja robe.

Ako ste naručili robu koju zbog nepredviđenih razloga ili zbog toga što roba na skladištu ne možemo otpremiti u navedenom roku, obavijestit ćemo vas o novom roku isporuke putem navedenih kontaktnih podataka.

NARUDŽBA, SKLAPANJE UGOVORA I POSTUPAK NABAVE

Kupac željenu robu može naručiti kupnjom u internetskoj trgovini. Kupac prije potvrde narudžbe ima mogućnost pregledati narudžbu i unijeti ispravke u vezi odabranih proizvoda i količine odabranih proizvoda.

Kupoprodajni ugovor (potvrda narudžbe) između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac prima poruku e-pošte o statusu potvrđene narudžbe). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti poslovanja fiksni su i vrijede kako za ponuđača, tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju ponuđača, a dostupan je i registriranom korisniku na njegovom korisničkom računu.

Postupak kupnje

Pri kupovanju upotrebljava se virtualna košarica.

Proizvode u košaricu dodajete s pomoću ikone košarice koja je vidljiva uz svaki proizvod.

Ako želite vidjeti odabrane proizvode, promijeniti njihovu količinu ili ih ukloniti iz košarice, prijeđite na stranicu „Košarica”.

Kada ste završili s ispravljanjem količine proizvoda i odabirom istih u košarici, pritisnite gumb „Nastavi na blagajnu” ako želite kupiti odabrane proizvode. Želite li određeni proizvod ukloniti iz košarice, pritisnite gumb u obliku koša.

Kupnju nastavljate klikom na ikonu košarice, zatim najprije upisujete svoje kontaktne podatke (ime, prezime, adresu e-pošte), a u ovom koraku po želji možete izraditi i svoj korisnički račun sa lozinkom.

Zatim unesite svoje podatke koji će se prikazati na računu (ime, prezime i adresa).

Ako želite promijeniti adresu za plaćanje, na dnu kliknite polje „Adresa za plaćanje razlikuje se od adrese za dostavu”.

Na sljedećoj stranici birate način slanja proizvoda, a u ovom koraku vidjet ćete dostavnu službu i cijenu dostave.

Klikom na gumb „Nastavi” također možete odabrati način plaćanja naručenih proizvoda te potvrditi suglasnost s ovim uvjetima poslovanja označavanjem opcije „Slažem se s uvjetima poslovanja”. U zadnjem koraku, prije predaje narudžbe, možete još jednom provjeriti što ste naručili, količine i cijene, kao i vrijednost cijele narudžbe, adresu koju ste upisali i koja će biti ispisana na računu te ako ste unijeli drugu adresu za dostavu, možete vidjeti i nju.

Za predaju narudžbe pritisnite gumb „Narudžba uz obavezu plaćanja”. Ako je narudžba uspješno predana, prikazat će se stranica s potvrdom da je narudžba uspješno predana, a sustav ujedno šalje kopiju narudžbe na kupčevu adresu e-pošte. Ako želite nešto ispraviti, upotrijebite gumb „Natrag”.

Potvrdom narudžbe kupac potvrđuje da je suglasan s općim uvjetima.

Promotivni kodovi

Ponuđač povremeno kupcima može ponuditi promotivni kod koji se odnosi na pojedinačne proizvode, grupu proizvoda ili na cijelu narudžbu, ovisno o pojedinom promotivnom kodu i uvjetima koji vrijede za svaku promociju. Kupac može dobiti promotivni kod npr. putem poruke e-pošte, na karticu dobivenu u primljenoj pošiljci, putem društvenih mreža (Facebook ili Instagram), ovisno o samoj promociji. Kupac može unijeti promotivni kod u odgovarajuće polje u internetskoj trgovini, samo jedan promotivni kod može se upotrijebiti za jednu kupnju. Promotivni kod automatski se oduzima od vrijednosti narudžbe. Svi promotivni kodovi vremenski su ograničeni i kraj njih je naveden datum valjanosti. Ako kupac iskoristi promotivni kod, a narudžbu naknadno poništi svojom voljom, odustane od ugovora ili promotivni kod više ne vrijedi, taj promotivni kod više neće moći upotrijebiti. Promotivni kod ne može se zamijeniti za gotovinu.

Izdavanje računa

Kupac će u primljenom paketu dobiti račun. Na računu je navedena raščlamba cijene te svi troškovi povezani s narudžbom. Kupac je prije naručivanja dužan provjeriti točnost podataka. Naknadno iznesene primjedbe na ispravnost izdanog računa neće se uzeti u obzir.

Postupak za obavijesti o narudžbi

Kad se narudžba izvrši, kupac će e-poštom dobiti obavijest da je narudžba primljena.

Ponuđač može nazvati kupca na njegov broj telefona kako bi se provjerili podaci ili osigurala točnost isporuke.

Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe, osim što pri zaključivanju narudžbe upisujete naziv i OIB tvrtke. Dostupne su i iste mogućnosti plaćanja.

PRAVO POTROŠAČA NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA

Za ugovore sklopljene na daljinu potrošač ima pravo u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe obavijestiti ponuđača da odustaje od ugovora, ne obrazlažući razlog svoje odluke. Potrošač izjavu o odustajanju može podnijeti putem obrasca (obrazac se nalazi u nastavku), putem e-pošte: [email protected] ili drugom nedvosmislenom izjavom. Kupac mora primljenu robu vratiti u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora na adresu: [email protected]. Potrošač snosi troškove povrata robe. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom.

Tvrtka će povrat svih primljenih uplata izvršiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju, pri čemu povrat primljenih uplata može zadržati do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu vratio. Tvrtka potrošaču vraća primljene uplate istim načinom plaćanja koje je potrošač upotrijebio, osim ako potrošač nije izričito zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Potrošač ne može zahtijevati povrat nastalih dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugačiju vrstu dostave od cjenovno najpovoljnije standardne dostave koju tvrtka nudi.

Potrošač je dužan robu vratiti neoštećenu, u istoj količini i neoštećenoj originalnoj ambalaži. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Ako je potrošač kupio proizvode koji se nalaze u kompletu (komplet od 2 ili više proizvoda koji su u ponudi istovremeno), potrošač mora vratiti cijeli komplet. Ne može se povući samo jedan ili više pojedinačnih proizvoda koji su dio kompleta.

Potrošač nema pravo odustati od ugovora u sljedećim slučajevima, ako se radi o:

  • robi koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
  • robi koja je kvarljiva ili kojoj brzo ističe rok trajanja;
  • isporuci zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon dostave otvorio pečat;
  • isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Obrazac za otkazivanje možete preuzeti ovdje.

JAMSTVO SUKLADNOSTI ROBE

Ponuđač je odgovoran za svaku nesukladnost robe koja postoji u trenutku isporuke robe i koja se pokaže unutar dvije godine od isporuke robe. Pretpostavlja se da je nesukladnost robe već postojala u trenutku isporuke ako postane očita unutar jedne godine od isporuke robe, osim ako ponuđač ne dokaže suprotno ili ako je ta pretpostavka nespojiva s prirodom robe ili prirodom nesukladnosti. Potrošač može ostvariti svoja prava iz jamstva sukladnosti ako o nesukladnosti obavijesti prodavatelja u roku od dva (2) mjeseca od dana otkrivanja nesukladnosti. U obavijesti o nesukladnosti potrošač mora detaljno opisati nesukladnost i prodavatelju omogućiti pregled robe. Uz obavijest o nesukladnosti potrebno je priložiti račun, ugovor ili drugi dokument kojim se potvrđuje kupnja. Obavijest o nesukladnosti potrošač može poslati na adresu e-pošte: [email protected] ili predati osobno na adresu: Be Aikon d.o.o., Gora pri Pečah 10, 1252 Vače.

Roba je u skladu s kupoprodajnim ugovorom, posebno kada vrijedi sljedeće (subjektivni zahtjevi za sukladnost robe):

  • odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti te ima funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druga svojstva propisana kupoprodajnim ugovorom;
  • prikladna je za određenu namjenu za koju je potrošaču potrebna i o čemu je potrošač obavijestio prodavatelja najkasnije pri sklapanju kupoprodajnog ugovora, a ponuđač je s time suglasan;
  • isporučuje se kompletno sa svim priborom i uputama, uključujući upute za postavljanje, kako je navedeno u kupoprodajnom ugovoru, i
  • ažurirana je kako je navedeno u kupoprodajnom ugovoru.

Osim ispunjavanja uvjeta iz prethodnog stavka (subjektivni zahtjevi za sukladnost robe), roba mora i (objektivni zahtjevi za sukladnost robe):

  • zadovoljavati svrhe za koje se roba iste vrste obično upotrebljava, uzimajući u obzir, prema potrebi, druge propise, tehničke standarde ili, u nedostatku takvih tehničkih standarda, industrijske kodekse prakse primjenjive na određeni sektor;
  • biti takve kvalitete i odgovarati opisu uzorka ili modela koji je ponuđač stavio na raspolaganje potrošaču prije sklapanja kupoprodajnog ugovora, gdje je to primjenjivo;
  • biti isporučena zajedno s priborom, uključujući pakiranje, upute za instalaciju ili druge upute, koji potrošač može razumno očekivati da će primiti, gdje je primjenjivo, i
  • biti u takvim količinama i imati značajke i druge karakteristike, uključujući u odnosu na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, kakve su uobičajene za robu iste vrste i koje potrošač može razumno očekivati s obzirom na prirodu robe i s obzirom na bilo koji javnu izjavu oglašavanjem ili označavanjem od strane ili u ime prodavatelja ili drugih osoba u prethodnim karikama ugovornog lanca, uključujući proizvođača, osim ako ponuđač ne dokaže da:
    • nije znao za javnu izjavu i ne može se razumno očekivati da za nju zna,
    • javna je izjava prije sklapanja kupoprodajnog ugovora ispravljena na isti ili usporediv način kao što je dana, ili
    • javna izjava nije mogla utjecati na odluku o kupnji robe.

Ponuđač ne odgovara za nesukladnost robe ako je pri sklapanju ugovora izričito obavijestio potrošača da pojedino svojstvo robe odstupa od objektivnih zahtjeva za sukladnost, utvrđenih važećim zakonodavstvom o zaštite potrošača, a potrošač je to odstupanje izričito i zasebno prihvatio pri sklapanju ugovora.

Potrošač može od prodavatelja zatražiti da bez naknade vrati robu u stanje sukladnosti u razumnom roku od trenutka kada je obavijestio prodavatelja o nesukladnosti, a koji nije duži od 30 dana, bez značajnih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu za koju potrošač robu treba. Rok se može produljiti za najkraće vrijeme potrebno za dovršetak popravka ili zamjene, ali ne dulje od 15 dana, a o broju dana za produljenje roka i razlozima produljenja ponuđač će potrošača obavijestiti prije isteka 30-dnevnog roka.

Potrošač koji ispravno obavijesti prodavatelja o nesukladnosti može od prodavatelja zahtijevati sljedećim redoslijedom:

    1. vraćanje robe u stanje sukladnosti bez naknade (popravak ili zamjena);
    2. smanjenje kupoprodajne cijene razmjerno nesukladnosti ili odustanak od kupoprodajnog ugovora te može zahtijevati povrat uplaćenog iznosa.

U slučaju osporavanja postojanja nesukladnosti robe, ponuđač će o tome pisanim putem obavijestiti potrošača u roku od osam dana od primitka potrošačevog jamstvenog zahtjeva.

Ako je nesukladnost nastala u roku kraćem od 30 dana od dana isporuke robe, potrošač može odustati od ugovora. Odustanak od ugovora može se izvršiti izjavom priloženom uz ove uvjete. Kada potrošač odustane od kupoprodajnog ugovora, ponuđač je dužan potrošaču vratiti uplaćeni iznos odmah, a najkasnije u roku od osam dana od primitka robe ili dokaza da je potrošač vratio robu. Kupoprodajna cijena vraća se potrošaču na isti način na koji je potrošač izvršio uplatu.

Prihvaćanje robe nakon razmatranja jamstva sukladnosti robe

Kupac je dužan robu za koju je polagao jamstvo za sukladnost robe preuzeti nakon provedenog postupka obrade. Kupac se o danu preuzimanja robe obavještava putem kontakt-adrese koju je naveo za kontakt, a ujedno ga ponuđač poziva da preuzme robu. Kupac je dužan preuzeti robu u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o preuzimanju. U slučaju da kupac ne preuzme robu u navedenom roku, ona se predaje ponuđaču na čuvanje u sjedištu ponuđača. Ponuđač čuva robu 6 mjeseci od dana kada je kupcu poslao obavijest o prihvaćanju robe. Ponuđač zadržava pravo kupcu naplatiti skladištenje u iznosu od 1 eura po danu (s PDV-om) te nadoknaditi sve troškove koji su bili nužni za čuvanje robe. Nakon isteka roka od 6 mjeseci do dana obavijesti o prihvaćanju robe, ponuđač zadržava pravo prodaje robe putem internetske trgovine, o čemu će kupca obavijestiti 14 dana prije isteka roka od 6 mjeseci, Ponuđač će navedene troškove odbiti od postignute kupoprodajne cijene, a ostatak doznačiti kupcu na transakcijski račun, pri čemu će kupca također obavijestiti o cijeni po kojoj je roba prodana i troškovima koje je imao vezano uz robu. Ako je vrijednost robe neznatna ili zanemariva, ponuđač zadržava pravo donirati robu u dobrotvorne svrhe.

OŠTEĆENE POŠILJKE

Ako je paket koji ponuđač šalje fizički oštećen, nedostaje sadržaj ili postoje znakovi otvaranja, kupac može pokrenuti postupak reklamacije kod Pošte Slovenije, a o tome obavijestiti ponuđača na: [email protected].  Oštećeni paket vratite tako da ga donesete u najbliži poštanski ured u istom stanju u kakvom ste ga primili (pritom ništa nemojte dodavati ni uklanjati) te ispunite prijavu reklamacije. Ako pri dostavi primijetite da je paket oštećen, možete odbiti preuzimanje paketa od dostavljača koji vam dostavlja paket, ali nas o tome obavijestite na: [email protected]. Zajedno s Poštom Slovenije pobrinut ćemo se da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku. Ako oštećeni paket vraćate sami, troškove dostave snosi kupac, osim ako se ponuđač i kupac unaprijed ne dogovore drugačije. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom.

Sigurnosna upozorenja za upotrebu svih proizvoda

Prije upotrebe bilo kojeg proizvoda potrebno je pročitati upute za upotrebu. Kupac bi svaki bi proizvod prije upotrebe trebao testirati na siguran način.

INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

Sva prava intelektualnog vlasništva pridržava ponuđač. Svi tekstovi, slike, grafike, animacije, videozapisi i ostali sadržaji (zajedničkim nazivom „sadržaj”) u internetskoj trgovini i na web-mjestu www.aikon.si zaštićeni su autorskim pravom ili podliježu drugoj zaštiti intelektualnog vlasništva. Ponuđač je vlasnik tog sadržaja ili je stekao odgovarajuća prava za njegovu upotrebu. Taj se sadržaj ne smije kopirati za bilo kakvu komercijalnu distribuciju ili upotrebu, niti se smije snimati i ponovno objavljivati na drugim web-mjestima koja nisu u vlasništvu ponuđača bez prethodnog pisanog pristanka ponuđača.

ODRICANJE ODGOVORNOSTI

Pridržavamo pravo onemogućiti internetsku trgovinu ili web-mjesto, onemogućiti pristup njima zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što također znači onemogućavanje upotrebe internetske trgovine. Ako na web-mjestu dođe do tehničkih problema, pridržavamo pravo otkazati narudžbe na koje je utjecala tehnička pogreška. Ako je vaša narudžba otkazana, o tome ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku te ćemo vam javiti daljnje korake. Sami morate osigurati da je vaša oprema primjereno zaštićena (antivirusnim programom itd.) od pristupa i upotrebe web-mjesta. Kupac se mora pobrinuti za odgovarajuću sigurnost i povjerljivost podataka koji se upotrebljavaju za prijavu na web-mjesto (adresa e-pošte, lozinka). Ponuđač nije odgovoran za poveznice do web-mjesta trećih strana koja nisu dio web-mjesta ili internetske trgovine ponuđača.

Tvrtka ne odgovara za kašnjenje ili neisporuku robe u slučaju više sile sukladno članku 153. Zakona o obveznim odnosima.

RECENZIJE KUPACA

Kupac može dati recenziju kupljenje robe, a prije dostave recenzije mora prihvatiti uvjete dostave recenzije, pri čemu kupac ponuđaču dopušta upotrebu i/ili objavu recenzije u cijelosti ili djelomično isključivo na web-mjestu, internetskoj trgovini, bez vremenskih i geografskih ograničenja, na društvenim mrežama ponuđača, digitalnim medijima ili svim drugim medijima, u bilo koju svrhu koja je u interesu ponuđača, uključujući marketinške, promotivne ili reklamne svrhe. Kupac također prije dostave recenzije potvrđuje da je autor dostavljene recenzije, a time i vlasnik svih moralnih i materijalnih autorskih prava te ih stoga može isključivo, vremenski i geografski prenijeti na ponuđača. Za svaku dostavljenu recenziju ponuđač prije objave provjerava je li recenziju doista dao kupac koji je u sustavu zaveden kao kupac proizvoda. Ponuđač će nakon provjere kupca objaviti sve recenzije određenog proizvoda, bez obzira na to jesu li su pozitivne ili negativne. Za recenzije koje su uvredljive, neprimjerene ili na drugi način beskorisne za ostale kupce ili posjetitelje te im ne koriste, ponuđač može prema vlastitom nahođenju odlučiti da one nisu prikladne za objavu te ih stoga ne objaviti. Recenzije proizvoda daju stvarni kupci i one nisu sponzorirane.

PRITUŽBE I SPOROVI

Ponuđač ima uspostavljen sustav rješavanja pritužbi i imenovanu osobu kojoj se kupac može obratiti u slučaju problema, nezadovoljstva ili bilo kojeg drugog pitanja putem e-pošte: [email protected] ili na telefon: 00386-40-291-976. Ponuđač će u roku od pet radnih dana potvrditi kupcu da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će postupak trajati (s obzirom na složenost samog prigovora, dobivanje dodatnih informacija i sl.) te ga obavještavati o napretku postupka, uzimajući u obzir relevantno zakonodavstvo. Postupak pritužbe je povjerljiv.

Ponuđač je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva, potrebnog vremena i troškova rješavanja spora, što je ujedno i glavna prepreka zbog koje potrošač ne pokreće spor pred sudom. Stoga će ponuđač nastojati učiniti sve da se svi eventualni sporovi riješe sporazumno.

Sukladno članku 32. Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS), ponuđač nijednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova ne smatra nadležnim za rješavanje potrošačkog spora.

Ponuđač se bavi internetskom prodajom, stoga objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Internetska poveznica na SRPS dostupna je na elektroničkoj poveznici: http://ec.europa.eu/odr.

Uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova te Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova.

ZAVRŠNE ODREDBE

Za sva područja koja nisu izričito definirana u tekstu ovih općih uvjeta primjenjuje se važeće zakonodavstvo Republike Slovenije.

Ovi opći uvjeti vrijede za ponuđača i kupca od dana kad su prihvaćeni do poništenja ili promjene. Ponuđač pridržava pravo izmjene općih uvjeta, a eventualne promjene objavit će na svojem web-mjestu ili će objaviti izmijenjene opće uvjete.

Vrijedi od: 09.02.2023.